Månadens blogg

Fick förfrågan från denna blogg om jag ville vara med och tävla om att bli Månadens Blogg. Skrev upp mig i alla fall så vi får väll se om man får vara med eller inte. Nu är jag i alla fall tillbaka från det korta mötet med Pelle. Han verkade posistiv till att jag ska söka till Omvårdnadsutbildningen, och det som är bra är att den är på distans, vilket betyder att jag kan fortsätta åka ut till stallet på förmiddagarna.

Visste du att Paprikastore just nu har fraktfritt?! Märkeskläder på nätet. Kolla in en sväng och kika vad de har. Man kan även registrera sin e-mailadress och få ett nyhetsbrev. 

                                     
                        

SISTERS POINT Varh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0