Filmdag

Igår stannade jag hemma och hade filmdag, såg två stycken västernfilmer. Riktigt mysigt att bara vara hemma och göra ingenting. Jag hann också med en långpromenad i solen samt lite träning för armarna med hantlarna. Idag är det rent ut sagt ett riktigt skitväder, mulet och blåsigt och det ska även bli regn. Det blev alltså ingen rdning för mig idag som det var tänkt från början. Istället ska jag ta emot Husky när han kommer och blir det regn när jag ska gå ut med honom blir jag riktigt ledsen för alla mina regnjackor är i stallet. Det får med andra ord bli en filmdag även idag och då ska jag se de två återstående västernfilmerna i The Magnificent Seven. Första var klart mycket bättre än den andra så vi får se hur trean och fyran är.

Detta har jag planerat att äta idag för att hålla hungern och därmed sötsuget borta:

Frukost: havregrynsgröt med mjölk och äppelmos, fullkornsbröd med ost och gurka, ett glas juice.
Mellanmål: Naturell yougurt med müsli, fullkornsbröd med ägg.

Lunch: Nudlar

Mellanmål: Smoothie, frukt

Middag: Pasta men ostsås och skinka


Man ska egentligen hålla sig borta från bröd, framförallt vit bröd. Det viktiga är att äta regelbundet under samma tider varje dag samt äta 5-6 mål om dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0