Tolli från Skogsdalen

Nu är det helt klart....jag är Tollis fodervärd och inte nog med det, jag får köpa honom om jag vill, men det är inte aktuellt nu. Jag ska ta en sväng till stallet imorgon och rida honom en sväng samt fixa i stallet. På måndag ska jag också ut en sväng och då träffa Maria som är medryttare på andra hästen. Vi ska mötas klockan tre och sen lär vi diskutera hur vi ska göra med hästarna eftersom att hon gärna vill rida Tolli någon gång ibland och jag den andra hästen. Steingrimur tror jag att han heter men vet inte om det stavas sådär. Nu går man som på moln. Jag har en häst som jag kan rida när jag vill. Helt underbart. blir kul att ta med mig honom på kurser och uteritter ibland. E skulle maila över några bilder sen så då kan jag lägga ut några här också.

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra att vara fodervärd när man inte har råd att köpa en häst på riktigt :)

2009-03-06 @ 15:57:22
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Anonym

Kul :)

2009-03-08 @ 17:30:24
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0