Skogspromenad med Husky

Efter fruksosten tog jag med Husky ut på en tur i skogen. Vi gick en ny väg som jag länge varit nyfiken på. Vägen visade sig vara riktigt bra så jag bestämde mig för att släppa honom lite lös så att han kunde få springa av sig lite. Han såg jättelycklig ut där han sprang i skogen. Det där har han nog längtat efter. Jag var dock lite nervös eftersom jag aldrig har haft honom lös förut. Jag visste inte om han skulle springa iväg och inte lyssna på mig men så vart det inte. Han stannade och väntade på mig och lyssnade ganska bra.

Nu fick jag precis ett samtal utav Elisabeth, Tollis ägare. Hon frågade om jag skulle till Granngården någonting eftersom Tolli behöver en ny saltsten. Det hade jag redan tänkt på och planerar att åka dit imorgon och köpa en. Jag fick också beröm för att jag gjort så fint i stallet : ) Är det något jag är bra på så är det just att hålla ordning och reda och städa upp efter mig. Men det var kul att höra att det uppskattades. Nej, nu måste jag börja städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0