Fötterna värker

Ännu en promenad med Husky är avklarad och nu värker fötterna... : ( Det är smällar man får ta och jag är glad att ha Husky här för jäklar vad steg man tar varje dag. Solen skiner så det är riktigt härligt att dra på sig skorna och gå ut och gå en långpromenad i skogen. Efter ridturen igår på Tolli såg jag att jag hade fått rejält med färg i ansiktet också : ) Underbara sol...tack för att du är tillbaka. Som jag har längtat efter våren, men man ska väl inte hoppas på för mycket, då vaknar man säkert upp en morgon med mulen himmel och 1 meter snö .

Nu på schemat står tvätt och middag, sen ska Husky ut igen. Sen blir det slappa framför TVn med en chipspåse, för det tycker jag att man förtjänar efter alla promenader : )

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: jo jag menade kurre men självklart är din kisse jätte söt också:)

2009-03-20 @ 16:51:19
URL: http://hundkexknippet.blogg.se/
Postat av: vesna

Ska vi prenumera på varandra? =) Lägg till mig, så lägger ja till dig med ^^

2009-03-20 @ 18:03:49
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0