Fodervärd till Tolli

Idag hörde E av sig igen, hon som var ute efter en medryttare till en av sina hästar förut. Det fungerade inte med hon som hon valt så nu har hon alltså hört av sig igen till mig och frågat om jag är intresserad. Denna gång vill hon inte att man är medryttare utan hon vill ha en fodervärd till sin häst Tolli. Man är alltså med och betalar lite på stallhyra och foder och har hästen som sin egen. Jag kan alltså rida när jag vill. Jag ska denna vecka åka och provrida Tolli för det är viktigt att jag klarar av att rida honom också. Så nu är det bara att hålla tummarna igen...

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: visst var det:) let's dance var lite roligare i fredags tycker jag. och rätt att Carl Jan åkte ut.

2009-03-02 @ 19:21:06
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0