Dator som krånglar

Jag vet, det har varit hemskt dålig uppdatering på min blogg på sistone, men så blir det när man har fullt upp med annat. Jag har tre katter att ta hand om och numera en häst som ska ridas. Dessutom har man varit hundvakt och ska vara det på onsdag igen och en vecka framåt.

Det har tagit flera timmar att få igång datorn...gissa om man blir förbannad?

Det jag har gjort idag är att jag har tagit en tur ner till stallet och ridit Tolli en sväng. Vi fick möte av en stor lastbil och fastän jag hoppade av för att leda honom förbi den så slet han sig och travade iväg. Vi var då en bra bit ifrån stallet och jag tänkte "jaha, nu blir det en lång promenad tillbaka, suck", men Tolli var snäll och stannade en bit bort och väntade på mig och sen kunde vi i lugn och ro rida hemmåt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken tur att Tolli väntade på dig :) Hehe undrade just när du skulle uppdatera din blogg igen. KRAM

2009-03-17 @ 17:04:43
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Wesley

Tjena Linda,schysst blogg!

2009-03-18 @ 14:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0