Besök

Hade nyss besök av Janne som kom förbi en stund. Kul med lite sällskap. A jobbar till 10 ikväll på grund av Vasaloppet. Just idag känns allting segt och jag har egentligen ingen lust till någonting och allra minst med promenaderna som jag måste ta för att uppnå denna månadens mål i min systers stegtävling. Jag får helt enkelt tvinga mig ut i kylan och promenera.

Ikväll är det Beck och jag älskar verkligen Beck-filmerna. De är riktigt bra och Gunvald Larsson är klockren. Jag har också sätt fram emot Wipeout som jag trodde började idag men icke. Det är nästa söndag. Typiskt.

Nu ska jag äta glass cheesecake och sedan städa. Tråkigt? Ja.

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktiga du :) Jag klarade inte målet för februari. Det kom saker emellan på lördagen, fattades bara en kort promenad för att jag skulle lyckas. Men så blev jag magsjuk =( Så det har varit två dagar nu som jag inte kunnat vara ute och gå.. Men idag ska jag ta med mig Mathilda och gå gå gå :) Puss och Kram

2009-03-02 @ 07:43:28
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Sara

Haha jag klarade det precis.. det TRODDE jag inte... 70528 blev min total! Men jag var ju inte alls lika duktig som du...

2009-03-02 @ 07:50:02
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0