Nytt album med Regina

Nu i Juni släppte Regina sitt nya album, VRIJEME JE. 
Jag såg det idag och blev självklart överlycklig. Aldrig fel med lite nya låtar att lyssna på nu när man har lyssnat sönder de gamla : ) hihi. Ja, för vad spelas på cd-spelaren just nu om inte just Regina...

Låtarna på nya albumet är dessa:

01. Zvacu Te Pile Moje

02. Bjezi Dok Sam Mlad

03. Bistra Voda (Eurosong)

04. Bijele Zore

05. Pazi Gdje Spavas

06. Snijeg

07. Vrijeme Je

08. Sve Sto Imam

09. Koji Ti Je Sad

10. Spavaj

11. Ruzo Moja

12. Bistra Voda (Russian Version)

13. Bistra Voda (English Version)

Jag har redan lyssnat lite på några utav låtarna och de är lika bra som vanligt.


Kommentarer
Postat av: NATALIE

svar: tack så mycket!

2009-06-19 @ 18:16:23
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej!

Nu har Garpur börjat beta in sig i sommarhagen så nu känns det verkligen att det är sommar! Hästarna har hur mycket gräs som helst i hagen så de kommer säkert att bli runda och go'a, men lyckliga!



Soliga hälsningar Elle =D

2009-06-21 @ 23:11:11
Postat av: Elle

Ja att rida barbacka är härligt, jag tror jag ska göra det imorgon och rida bort till sjön och plaska lite i vattnet med Garpur!



Ha det!

2009-06-22 @ 22:43:46
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0