Ibland driver katterna mig till vansinne...

Katter kan lätt ha ner saker när de klättrar och har sig, det vet alla som har katt. I morse hände just detta när de hade ner en svart lampa som jag fick av mormor när jag fyllde år. Den gick i flera bitar så det går inte ens att limma ihop : ( Blir så himla ledsen.  Ok om de har ner något som jag själv har köpt, men en present. Jag har dock varit beredd på att de för eller senare skulle ha ner den och nu har det alltså hänt. Det sticker lite i hjärtat men vad ska man göra åt saken. Det är så här det är att ha katt. En annan nackdel är att det knappt går att ha några blommor, de blir ständigt söndertuggade och det ser inte fint ut alls. Vad gäller lampan, så visst kan det bara vara och köpa en ny lampa, men har man inget jobb och inte så mycket pengar så är det inte så bara. Nu ska jag tycka synd om mig själv en stund.


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Förbaskade katter :(

2009-07-09 @ 11:55:13
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0