And alone, in your eyes you carry sorrow on your own, just like me

Jag var ute och red med Cecilia idag igen och vi fick möte av en lastbil två gånger samt en traktor men trots detta så tyckte jag att Tolli skötte sig bra. Det blev lite konditionsträning för hästarna idag med mycket trav, tölt och galopp längs grusvägen.


"You said you no longer liked me
you said „don't cross my doorstep"
but I know that you're lying and I know that you cry
every time you mention my name"

Från "Sama" med Regina (engelsk översättning)

Kommentarer
Postat av: Elle

Skönt att det går bättre med Tolli och lastbilar/traktorer! Han börjar säkert känna sig tryggare nu när han känner dig.

Garpur har också varit lite kinkig med traktorer men det går bättre med honom med!

Trevlig helg du också! :)

2009-07-24 @ 21:23:31
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur
Postat av: Fröken Viktig

Kul att det går bättre med möte av stora bilar :) Vad ska ni göra i helgen? Kram

2009-07-24 @ 22:00:32
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Elle

Nu håller jag på att bli tokig på alla dessa mygg! Tack vare regnet så vaknar dessa flygande satyg till liv och terroriserar allt som rör sig! Nej, nu måste det bli vinter snart.



Jag har inte Facebook, har alltid tyckt att det verkar jobbigt med alla olika funktioner! Hihi, jag håller mig till bloggen :P



Ha det bra och hoppas du slipper mygg! Imorgon ska min syster på ridläger hos Lolo. Jag tar med mig kameran och fotar hästarna lite!

2009-07-26 @ 23:30:14
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0