Måndag

Godmorgon. Försökte gå upp lite tidigare idag för att ringa ett samtal till Målkullan´s Bed and Breakfast här i Mora. Ska ringa angående ev. jobb under i alla fall Vasaloppsveckan. Jag har s svårt för att ringa sådana där samtal. Usch, jag måste verkligen jobba på min blyghet, Jobbigt att vara blyg. Jag har ringt en gång men det var ingen som svarade...nu måste jag ringa igen och ta mod till mig. Haha. Jag lär låta väldigt nervös....pinsamt  or what. På det viset lär man ju inte ens komma på en intervju. Bit ihop. Du klarar det här. Jag är sämst på att tänka positiva tankar. Jag måste bättra mig.

Jag skriver ett inlägg när jag ringt samtalet och fått svar. Håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Nej ingenting, ska bara jobba, själv då?

2009-01-12 @ 11:02:13
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: har inga planer för tilfället:) vad gör du själv i veckan då?

2009-01-12 @ 11:35:46
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0