lite Skönhet

Dessa produkter använder jag just nu:




1. LUXE Rose Velvet body lotiion, 20 kr, från Dollar Store

"Mycket fuktighetsgivande och jag älskar doften på denna. Blev en favorit direkt"

2. FAMILY FRESH, Spring Rain shower cream, 15 kr, från ÖoB

"Även denna har blivit en favorit. Fin doft"

3. de Noël handcreme, christmas edition, 15 kr, från Yves Rocher"

"Denna handcreme från Yves Rocher används flitigt. Synd att den bara såldes under jul för den doftar gott och den är bra mot torra händer. Helt klart en favorit"

4. NIVEA VISAGE, Moisturizing Day Care.

"Har inte provat så många dagcremer, men denna fungerar fint att smörja in ansiktet på morgonen"

5. NIVEA VISAGE, Regenerating Night Care.

"Efetrsom att jag har Niveas dagcreme kör jag även på Niveas nattcrema"

6. NIVEA LIP CARE, Hydro Care

"Jag har provat en del läppcerat men denna är helt klart den bästa. Läpparna hålls fuktiga länge och man slipper gå med torra läppar"

Kommentarer
Postat av: Lucy

Hehe,, Jo, vi fick svar av dom, och svaret är Hingst. Eftersom de användes alltid i krig förr i tiden =)

2009-01-26 @ 14:35:26
URL: http://www.ucydoo.se
Postat av: Lucy

Jadå, Alla frågor fungerar, om dom inte kan frågan så får du en extra att ställa... Det kostaar 18 kronor, så onödigt att skicka om man verkligen inte vill =) Dyrt, ja vet ;P

2009-01-26 @ 14:56:43
URL: http://www.ucydoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0