Äntligen lördag. Älskar denna dag

Lördag är nog min favoritdag på veckan. Mitten av helgen känns det som. Fredag känns också bra för då vet man att man har två lediga dagar framför sig. Jag är visserligen arbetslös så jag är ju ledig alla dagar i veckan än så länge, men ändå. På söndagar blir man stressad över veckan som kommer och jag har aldrig riktigt kunnat slappna av på en söndag. Lördag är perfekt...en riktigt bra dag. Har alltid och kommer alltid att vara min favoritdag i veckan.

Dagen ser ut som sådan att M snart kommer hit och så ska vi iväg och handla kattmat och diverse annat. Sedan ska jag se Handbolls-VM. Alltid lika kul med sport. hehe. Love it. Modo spelar idag också, en match mot tabellettan Linköping. Måtte de få en seger idag. Ligger läskigt nära kvalserieplats. Där ligger redan Södertälje.


Hur ser eran dag ut?


Kommentarer
Postat av: H Carlén

fatta att vi spelarmot OS-guldmänniskorna idag.. helt galet!

2009-01-24 @ 12:57:26
URL: http://hannico.blogg.se/
Postat av: Lucy

Det är någonting på fredagen som alltid gör att man blir glad, precis när skoldagen slutar känns livet spralligt, positivt och glatt.. Och så kommer lördagen, då blir det verkligen underbart !! Hihi.. Dagen känns så lång och skön =)

2009-01-24 @ 15:14:26
URL: http://www.ucydoo.se
Postat av: Carro

Ooh, grattis ;)

2009-01-24 @ 15:25:10
Postat av: Sarah

Äh förlust :(

2009-01-24 @ 19:54:08
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: mja, det var både bra och dålig fredag, hade tråkig skola, men kul me dvännerna:) kom hem och bloggade, kolad ep letäs dance, åt grönsaker och fukt, för en gågns skull en nyttig vkäll, hehe. Idag skulle jag gått på twilight men har inte slaffat leg så fick inte komma in:( kollad epå en film hos syrran istället.



Lördagar är också mian favvodagar, söndagar är onödiga, känns som en timmes dag bara för man hinner så lite.

2009-01-24 @ 22:25:55
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0