Medryttare på islänning

Nu har jag haft kontakt med ägaren till två stycken islandshästar och jag ska nästa vecka provrida en utav dem för att kanske bli medryttare på denne. Så himla roligt. Som jag har längtat efter att få sätta mig på hästryggen igen, efter ett halvår utan hästar. Hoppas att detta kan bli något. Det återstår att dse. Hoppas att jag passar med hästen. Spännande blir det i alla fall. Har sprungit runt som en galning och letat efter alla ridsaker. Trodde att jag hade vinterkläderna men de låg ju såklart kvar i Södertälje. Jag har i alla fall ridhjälm och ridbyxor samt jacka. Minan föräldrar skulle skicka mina vinterridhandskar på posten. Håll nu tummarna för mig...



Kommentarer
Postat av: Liene

sv: hm, brukar vara fina jeans på JC köpte mina senaste där:) och alla är inte så dyra heller.

2009-02-01 @ 17:18:28
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0