Ibland är man bra korkad

Efter att ha gjort glass cheesecaken så skulle den frysas i 4 timmar och vart ställer jag den då? Inte i frysen, utan i kylen! Korkade, korkade jag! Nu får jag vänta enda till klockan 21.00 innan jag kan smaka.

Just nu tvättar jag och ska snart fylla på en ny maskin. Sedan blir det matlagning och idag ska jag göra kyckling med nötter och rotfrukter samt en yogurth med vitlök i till. Mums.
Man doppar helt enkelt kycklingen i mjöl och ägg och sedan i finhackade nötter. Rotfrukterna skivas och sedan häller man olja och timjan på, samt salt och peppar. Lägger ut receptet senare.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hehe typiskt! :-) Den såg ganska lätt ut att göra, ska nog prova den!

2009-02-26 @ 18:34:08
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Sara

Blev glassen god? Min blueberry kaka blev toppen :) ska försöka hinna med att uppdatera bloggen med den idag! KRAM

2009-02-27 @ 06:56:29
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0