Hemma igen efter en tur ner till stan

Blev en annan som fick bli medrytare på islandshästen men hon skulle i alla fall ha kvar mitt nr och mailadress. Hon  valde en person som hon haft tidigare som medryttare. Jag förstår ovh hade gjort samma val sjäv. Jag fick fortfarande komma och provrida om jag ville men nu känns det lite onödigt när hon ändå har gjort sitt val.

Har varit på stan och lämnat in lappen till arbetsförmedlingen och även gjort synundersökningen. Det gick bra och det är skönt att ha det gjort. Nu ska jag äta lunch och söka jobb. Usch känns tungt det där med islandshästen. Jag hoppades så mycket och har verkligen längtat efter att få rida igen. Jag får smälta det här och ta nya tag helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tråkigt att det inte blev ngt med ridningen... Kram

2009-02-02 @ 14:39:54
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0