Filmer från Ginza

Nu är jag hemma igen och det var hemsk att cykla i denna kyla, men nu har jag i alla fall gjort det och det känns skönt. Filmerna från Ginza kom idag : ) Vet inte varför jag är s galen i att köpa filmer. Haha. Jag bara älskar det. Jag såg ju som sagt Slagskott 2 igår och den var så himla rolig. Riktigt bra film och jag gillade den nog extra mycket eftersom jag gillar ishockey så mycket. Modo spelar ikväll också och jag hoppas verkligen att de tar några segrar nu och tar en slutspelsplats. För min del blir det Du Är Vad Du Äter och Lyxfällan ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sarah

nepp jag har samma plan som du :D

2009-02-12 @ 13:06:04
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0