Dagens Filmptips

DANGEROUS WATER

Florida, spring break - sol, bad och fest. Årets skönaste helg samlar hundratals ungdomar på stränderna. Danielle är en av dem som ser fram emot en helg i paradiset, och när hon och hennes kompisar bjuds på ett båtparty tillsammans med snyggingen Shane ser allt ut att gå vägen. Men Danielle varnas för att ge sig ut på  havet av sin bror Charlie, som forskar vid marininstitutet. Han tror att tigerhajar lockats till området av den nya turistattraktionen, ett konstgjort korallrev. Danielle glömmer snart Charlies varning, men mitt ute på det mörka vattnet  blir hon brutalt medveten om faran som hotar under ytan när hon inser att de befinner sig mitt bland massor av hajar.

Speltid: 1 h 25 min Genre: Thriller Tillåten från: 15 år Skådespelare: Kathy Baker, Shannon Lucio, Bryan Brown


Jag trodde först att denna film inte skulle vara något bra men det var den. Stundtals riktigt bra. Spännande och läskig och med bra hajscener.



 


Kommentarer
Postat av: Sara

du får kolla stegen jag räknat fram åt dig.. om du tycker att det verkar lågt så får du säga till :)

2009-02-19 @ 14:41:36
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0