The Alzheimer’s Project: The Memory Loss Tapes

Jag måste tipsa om den här dokumentären som går just nu på Canal Plus. Den kan nog vara nyttig att se även om man inte läser till Undersköterska. Man vet aldrig om en annhörig drabbas av en demenssjukdom. Jag tycker att det här var en väldigt gripande dokumentär och på slutet ska jag erkänna att jag grät.

Om du inte har Canal Plus går det att se den här.

Kommande visningar

  • Måndag 21/12, 03.55 CANAL+ First
  • Måndag 21/12, 11.25 CANAL+ Drama
  • Söndag 27/12, 03.40 CANAL+ Drama
  • Onsdag 30/12, 01.00 CANAL+ First
  • Onsdag 30/12, 10.45 CANAL+ First
  • Tisdag   5/1,    05.00 CANAL+ Film HD


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0