Jag blir så j*vla arg...

...på människor som inte kan stå för det som dom har gjort! De gör fel och de sårar andra männsikor och kan inte erkänna det och be om ursäkt! Hur lågt får man sjunka? Gör man så? Är man frisk i huvudet? Jag tycker inte det. De borde skämmas! Gör jag något som är fel så får jag direkt dåligt sammvete och ber om ursäkt. Gör man om samma misstag om och om igen ska de inte tro att man stannar kvar som vän eller flickvän eller vad man nu är till personen i fråga! Man kan få en andra chans, det förtjänar alla. Då kan man visa att man ångrar det som man har gjort och inte vill göra om det. Men händer det om och om igen då är den personen inget att ha. Nu är det dags att jag börjar leva med eget liv och strunta i andra. Vill de bete sig svinaktigt åt....fine, gör det då, men räkna inte med att ha kvar mig vid din sida! Jag är ärlig och vill inte umgås med oärliga människor. Att såra någon annan...det är det värsta som man kan göra. Det var allt jag hade att säga...för tillfället. Ibland kan det vara skönt att få skriva av sig. Någon som känner igen sig i det som jag skrev?


Jag blir hellre sårad av sanningen än att veta att någon ljuger för mig. Jag fick veta något av en "vän" och inte av personen i fråga. Detta gjorde mig förbannad och sårad. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Har man gjort något får man också stå för det, inte fortsätta ljuga, då framstår man som en jäkla idiot. Jag har lärt mig att se om personer ljuger, jag är inte dum i huvudet! En riktig vän eller pojkvän är ärlig, glöm inte det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0