Ny grupp på Facebook - Per Svartvadet

Har skapat ännu en grupp på Facebook. Jag tycker att Per Svartvadet som är Modos lagkapten är en otroligt bra hockeyspelare och ledare. Jag skulle inte vilja se någon annan som lagkapten för just Modo och jag tror även att de övriga Modospelarna är nöjda med honom som just lagkapten. Svarten är en sådan spelare som kliver fram när ingen annan gör det och kan avgöra matcher när det behövs. En bra förebild helt enkelt. Jag tror även att han är en otroligt bra person även utanför isen och han är en stor del av  MODO Hockey, därför ville jag skapa en grupp för just honom.

Du hittar gruppen här



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Anmäl dej till veckans blogg nu! Man vinner länkning i en hel vecka! Kram :)

2009-08-11 @ 20:05:30
URL: http://becu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0