Jag har fyndat på Yves Rocher

Kajalpenna och volymmascara 15 kr!

Yves Rocher har just nu fraktfritt så jag tänkte beställa en mascara och en kajalpenna. Kajalpennan kostade bara 15 kr och Mascaran 40 kr. När jag jag ska betala så får man välja en gratisvara, de hade ett väskset och mascara så då kunde jag bara ta bort mascaran jag valde och välja den man får gratis iställer, då var jag helt plötsligt nere på 15 kr som jag ska betala. Perfekt för mig som har lite ont om pengar just nu.

Kajalpenna 15 kr
Finns i färgerna svart, stillahavsblå och brun

Volymmascara 40 kr
(just nu kan man få en gratis om man väljer denna vara i kassan)
Finns i färgerna svart, blå och brun


Kommentarer
Postat av: anne

hej! vill du börja tjäna pengar på din blogg? kika in hos mig för där finns det instruktioner till hur du gör! :)

2009-08-14 @ 13:18:21
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Sandra ♥

oj!! det var billigt. varför var det så billigt ? :) är det rea?

2009-08-14 @ 13:27:58
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0