Idag skinner faktiskt solen...än så länge

Jo det är faktiskt sant, idag tittar några solstrålar fram och man får på något sätt tillbaka lite positiv energi igen. Idag står stallet på schemat samt mera bullbak och jag ska även hinna med att inhandla 5 påsar kattsand samt en joggingrunda.
Är inne på min fjärde träningsvecka och jag måste springa idag för att hålls igång detta och inte falla tillbaka i samma gamla lathet. Detta får inte skita sig denna gång, det är bara att kämpa vidare.

Vad ska ni hitta på idag?

Sätter in en bild på min underbara systerdotter som fyller 3 år nu i slutet på månaden


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

=) Duktig du är som är ute och springer. Har du minskat något i vikt också eller?! Jag känner mig fortfarande som en fet ko... Men jag har ju faktiskt gått ner 8,6 kilo i år, det är inte så dåligt. Mina trosor börjar tom kännas lite stora. Dags att köpa något annat än XLNT på KappAhl kanske ;) FIN BILD, synd att du ej kan vara med på kalaset... KRAM

2009-08-19 @ 09:28:46
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Sandra ♥

ja underbart med lite sol :) haha. vad ska du baka för bullar? gott :)

2009-08-19 @ 09:47:12
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0