Idag ska jag baka kanel- och vaniljbullar

Rubriken sa väl allt om vad jag ska ägna mig åt idag. Tog en sovmorgon idag igen och jag ångrar mig precis som igår att jag inte åkte till stallet för att rida Tolli. Får kompensera detta nästa vecka. På fredag ska jag dock ha mitt sista möte med Pelle innan skolstarten. Ska bli spänande att se om utbildningen, omvårdnad på distans, är något intressant. Jag börjar redan bli nervös, typiskt mig.

Vad jag lyssnar på för musik? Regina såklart! : D
Jag skickade några låtar till några vänner på Facebook igår. Gissa om det var uppskattat : ) Själv så kämpade jag i flera dagar med hjälp av min syster för att hitta Reginas musik. Ibland är det bra att vara envis.


Jag avslutar detta inlägg med en bild på Olle och Chip. Saknar er pojkar.


 


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Åååå lillchippen :)

2009-08-14 @ 12:35:17
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Pia

Vilka söta hundar :)

2009-08-14 @ 23:49:26
URL: http://tteknorappen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0