Ang. Foppa och hans j*kla fot

Det är som vanligt mycket prat om Foppa och hans fot och om den kommer att hålla denna gång eller ej. Gång på gång kan man läsa i tidningarna om hans comeback, och följande vecka om att foten inte håller den här gången heller. Jag svarade på ett inlägg på Facebook där någon frågade vad man trodde om Foppas comeback denna gång och jag svarade ärligt på vad jag tror om den saken.

Mitt inlägg såg ut som följande:

"Foppa borde lagt av för länge sen. Är det det här han vill att alla ska minnas honom för, hans jäkla fot. Bara att inse att hans karriär är över. Det börjar bara bli löjligt att läsa om hans fot hela tiden. Fokusera på andra hockeyspelare istället. Dessutom är det onödigt att riskera att förstöra foten helt."

Varpå denna kille skrev:

"Kul att han är tillbaka. Jag tror vi alla tycker det (utom Linda och ngr enstaka andra uppenbarligen mindre vetande). Fokus på fotjäveln blir det då det är den som hindrat honom åka skridskor så där kraftfullt som han och vi beundrare är vana."

Jag försökte då skicka ett medelande till snubben men då gick det självklart inte. Det jag tänkte skriva var:

"Mindre vetande, jo man tackar. Vi får väl se vem som har rätt, men håller inte Foppas fot så ska jag säga, vad var det jag sa : ) Ingen blir gladare än jag om hans fot håller men jag tror inte hans kropp håller för spel längre. Man måste inse när karriären är över. Bättre att fokusera på våra andra spelare istället. Foppa har haft en lång, bra karriär, det är den jag vill minnas honom för och inte hans jävla fot. Jag orkar bara inte läsa om det på Sportbladets förstasida igen, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta."


Kommentarer
Postat av: F

¨håller med dig till 100%

2009-08-29 @ 20:47:18
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: F

¨håller med dig till 100%

2009-08-29 @ 20:47:19
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: livetoday

SÅKLART DU FÅR VARA MED PÅ UTAMNINGEN!!! :D:D:D detta kommer bli sjuuukt bra! :D:D

2009-08-30 @ 13:45:51
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0