Ja, det är inte lätt

Igår cyklade jag och Anders ner till ICA Maxi för att hämta ut kaffet och bullarna som jag skulle få gratis. Vi skulle också  köpa en mjölk, men som alltid så slinker det ner en och annan sak som man inte skulle köpa. För det där är ju bra att ha, och det där är gott, och det där måste vi prova. Ja, det blev lite pasta, pålägg, korv, yogurth och lite annat smått och gott. Korven skulle för övrigt ha kostat 2 för 20 men dum som jag var så lät jag Anders kolla kvittot och de hade inte dragit av för korven som istället kostade 83.80! Så vaknade jag idag och satte mig vid datorn och ser kvittot. Tänkte att jag kollar väll igenom det då och ser varför allt blev så jäkla dyrt igår. Fan, då var denna morgon förstörd. Nu ska jag i alla fall gå och äta lite frukost och ge Sanny lite mer mat. Han är lös i magen, hoppas att det går över snart. Tror att jag råkade blanda i lite för mycket av den nya maten för fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0