Grrrr, blir så arg på falska människor

En vän till mig är riktigt osams med den som var hennes bästa vän. Konstigt hur hennes föredetta vän kan trycka ner henne så mycket. Då var man väll aldrig en riktigt vän? Så här skrev hon till min vän, säger inga namn.

"Jo jag undra hur har jag slösat 4 år på dig som bara ha tiggt pengar och härmat mig.
Du har inga vittnen på att jag ha vart elak mot dig som du ha vart mot mig.
Jag känner många som hatar dig just nu bland mina vänner.
vi vill säga dig en sak låt mig vara så kommer vi låta dig vara.
jag kan säga dig jag har också jävla bra vänner so,m ställer upp för mig nu så du kan nog hälsa hem plus jag mår inte skit för att vi är ovänner jag är jävligt lättat att slippa dig nu för nu kan mitt liv börja på nytt:D"

Jag ska också säga att denne person är 22 år? Hur kan man bete sig så omoget? Mot sin vän? Varför inte reda ut allting och bli vänner igen. Visst jag har själv bråkat jäkligt mycket med min kille men kanske så älskar han faktist mig...på riktigt. Man måste i alla fall ge den andre en ärlig chans att visa det. Men gör han samma misstag igen, ja, då vet man att det bästa är att göra slut. Jag har också betett mig riktigt omoget stundtals när vi tjafsat men bara för att jag mådde så dåligt och ville få han att förstå vad jag går igenom när han gjorde som han gjorde. Det är inte lätt när man diskuterar med en vägg många gånger. Man blir tillslut rejält frusterad. Killar måste lära sig att lyssna och förstå det vi säger.

Jag vet inte varför dessa två personer bråkar men man behöver inte skriva så omoget för att bara ge igen. Vill de såra varandra? Då var man heller ingen riktig vän. Jag hatar i alla fall sådana falska människor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha har du ingen fakta så behöver du inte öppna din käft eller.

du vet inte vad hon har skrivit om mig i sin blogg läs det först så kanske du fattar.

det är nog hon som skriver tyknare än mig.

så bye

2008-09-26 @ 15:05:46
Postat av: Linda

Jag har läst vad hon skrev på sin blogg. Vill ni tjaffsa så gör det... Jag bryr mig inte...

2008-09-26 @ 15:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0