Dimman tar över

Hej hopp! Tråkiga höstväder. Klockan är snart halv tio på morgonen och det är dimma ute. Vid den här tiden imorgon sitter jag på arbetsförmedlingen. Känns inte så lockande att sätta sig på cykeln halv nio och cykla till centrum i kylan och denna dimma. Jag brukar liksom gå upp vid nio... Nåja...

För någon dag sedan kissade Sanny ner min filt, Modofilt som jag köpte i Modoshopen när jag var uppe i Höga Kusten med mina föräldrar på semester. Gissa om jag blev glad? Nej!!!!!!!! Han vet ju att han ska gå i lådan. Trots att det inte var dags att töma hans låda än så provade jag med det. Jag tror inte att han har kissat någon annanstans nu. Bra det.

Idag ska jag vika tvätt (vi hade tvättid igår) och leta jobb, samt vara inne på mypetbook.se och skriva till mina nya  djurvänner. Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0