Tisdag

Godmorgon alla glada.... Idag är det inte lika kallt ute och det glädjer mig enormt eftersom jag idag ska ta cykeln ner till stan en sväng efter lunch. Jag hade inga paket att hämta ut på posten igår så idag borde de komma. Vore perfekt att åka och hämta dem på hemvägen från stan.

Idag ska jag för första gången göra egen pizza hemma så jag hoppas verkligen att den blir god, hehe. Kan väll inte vara så svårt? Nu ska jag bara fundera ut vad jag ska äta till frukost....Ska jag vara lat och bara rosta några mackor, eller ska jag vara duktig och äta lite gröt och knäckerbröd? Det är frågan. Får se vad jag väljer. Jag var nyss inne i badrummet och Sanny bara slängde sig på rygg som en hund och ville att jag skulle klia honom på magen. Så gullig : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0