Frågor

Var inne på min systers hemsida och hitade lite frågor som hon har svarat på, så jag snodde helt enkelt lite frågor för att själv svara på dem. Haha. Har tråkigt antar jag... : )

Film
Senaste film du såg?
En Riddares Historia tror jag, eller nej, det var nog en film på femman.
Bästa film du sett?
Oj, finns så många. Stephen Kings filmer kanske.
Sämsta film du sett?
Även här finns många. Såg en engelsk fotbollsfilm förut där de bara svor hela tiden...Jag hade köpt den, men jag slängde den sen, haha. Jo, det är sant.
Nämn en film du kan se 100 gånger om.
Jag väljer några serier som jag älskar, Mordkommissionen, Band Of Brothers och Prison Break.
Komedi, romantik, drama, skräck, action eller thriller. Vilken typ av film föredrar du?
SKRÄCK, helt klart, hehe.

Antingen eller
Kostymnisse eller badboy?
Vet ej
Rakt eller lockigt hår?
Hatar mitt raka hår så jag säger lockigt
Rosor eller tulpaner?
Rosor
Chokladglass eller vaniljglass?
Choklad. Älskar choklad.
Hund eller katt?
Båda, plus häst.

Sömn
Vad har du på dig när du sover?
Trosor och linne eller t-shirt
Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc)
På sidan
Hur många kuddar har du i sängen?
1, Hade med mig två men Anders snodde den ena.
Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?
Oftast
Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?
Tror det.

Snabbmat 
Vad äter du för sorts snabbmat?
Hamburgare och Pizza
Vad för snabbmat skulle du aldrig äta?
Sushi, usch
Vad skulle du vilja att snabbmatsutbudet utökas med?
Säger som syrran, sallader
Bästa snabbmatstället?
Oj, vet ej
Sämsta snabbmatstället?
Vet ej, alla egentligen

Tant eller fjortis?
Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?
Mys hemma, jag brukar inte festa.
Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?
Hemmafest helt klart
Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?
Både och, beror på
Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?
Jag passar inte i mösa men gillar heller inte att frysa
Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag?
Sovmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0