Onsdag

Godmorgon bloggen...

Hur ser min dag ut idag då? Jo, efter frukosten ska jag sopa i badrummet innan jag hämtar in posten, sedan måste jag nog gå en sväng (svårt att cykla, för mycket snö) till Ica Maxi för att leta efter skosnören. Gick av på ett av mina skor, de var slitna. Ikväll blir det Bonde Söker Fru och Insider för  min del.

Handbollen igår, resultat, EM, damer:

Sverige - Vitryssland 21 - 21

Sverige tog ledningen i första halvlek men tappade i sista då vitryssland gick ikapp. Detta var ett motstånd man skulle ha slagit, men det kan ha varit premiärnerverna. Nya tag till nästa match...

3 dagar kvar...till Dansbandskampen...Går de vidare ännu en gång? Scotts och Larz-Kristerz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0