Måndag

Godmorgon Bloggen.

Igår var ingen rolig dag. Sjuk igen. Hade lite feberkänningar och fasade över en natt att kallsvettas igen men det klarade jag mig ifrån, istället var halsen rätt jobbig. Idag känns det inte heller riktigt bra tyvärr. Jag har en massa disk att ta hand om så vi får se hur det blir med det.

Idag när Anders har slutat jobbet ska vi ta en sväng till Dollar Store. Efter det ska vi hem och jag ska titta på handboll. Senare efter det blir det Prison Break. För övrigt får jag nog försöka ta det lugnt idag.

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Hej. Tack för din kommentar. Jättebra skrivet. Ja, det verkar som alla är sjuka just nu.

Du får krya på dig

ha det gott

kram miahmariah



ps. är du också ett prison break fan?

2008-12-08 @ 12:53:09
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0