Album - bara 10 kr

För mig som alltid har gillat Arvingarna bestämde mig idag för att samla på mig så många album jag kan med dem. Jag har två sedan tidigare. Min syster hade en men nu verkar den vara borta : ( Var inne på Ginza och kollade, albumen kostade bara 49 kr (3 st) sen hittade jag en som bara kostade 10 kr. Trodde först att det bara var en singel...men nej. Vilket kap. Efter att ha sett dansbandskampen så har man börjat lyssna lite på dansband igen. Lyssnade jämt på Arvingarna när jag var mindre. haha. Hade ett kassettband som jag lyssnade på väldigt ofta. Tyckte låtarna var så bra. Och jag gör det faktiskt fortfarande... även om kassettbandet inte lär finnas kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0