Tvätta... nej!

Kul när jag kommer ner till tvättstugan och inte alls har en bokad tid : ( Jag som har så mycket tvätt just nu, bsdrumsmattor,duschdrapperi, juldukar, sängkläder, överkast och vanliga kläder mm. Fan också, vad sur jag blir. Stressade mig igenom träningen bara för att hinna ner till tvättstugan i tid! Det kommer dyka upp mer information om en ev spa kväll där Villimeys ägare kommer och berättar lite mer om ForeverLivings Aloe Vera produkter. Jag använder ju själv aloe vera gel som man dricker. Har även gett katterna lite ibland. Kommer nog fortsätta att ge Zeplin som ofta har lös avföring och känslig mage. Jag fick deras läppbalsam i julklapp av Villimeys ägare och den är den bästa jag har testat. Jag hoppas att det finns i alla fall någon som är intresserad av att komma. Nu blev det bestämt torsdag V. 5. På kvällen. Kolla om ni kan och hör av er : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0