Söndag

Zeplin gillar att ligga på mitt ben vilket ni kan se på bilderna. Knäkatt : ) Hade en helvetes natt... inte på grund av katterna, utan på grund av grannen. Han spelade inte musik utan han hade en massa kompisar på besök och de pratade så himla högt... hela natten, säkert till 3-4 tiden! Hade de pratat svenska så hade jag uppfattat allt de sa, så högt pratade dom. Min säng står ju precis vid väggen till hans lägenhet. Kl 5:15 skulle jag upp och jag lyckades aldrig somna! Var tvungen att vila en timme när jag kom hem från jobbet. Ok det är helg men man kan fasen vara tyst efter 12 i alla fall. Vissa är tvungna att jobba på helgerna och behöver få sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0