En utmaning till mig själv

Från och med nu tänker jag vara stenhård ett tag... tills lördag den 25.e. Ska bara äta bra saker, det vill säga inget extra socker i form av choklad och annat godis och inget onyttigt fett som chips! Jag ska ge det en ärlig chans och verkligen försöka avstå för jag vill få mer resultat av träningen. Känner att jag inte kommer någonstans när jag varje kväll stoppar i mig choklad och chips! Dessutom mår inte min mage bra av det. För övrigt tänker jag äta som jag gör nu, men alltså välja bättre alternativ när suget kommer på kvällarna. Tills nästa löning alltså. Tror ni jag klarar det? Jag är tveksam... jag brukar liksom äta choklad nästan varje kväll så detta blir svårt. Men jag vill ju få resultat av träningen och då måste jag dra ner på snackset och välja nyttigare alternativ. Hatar att gå hungrig så det blir en utmaning att hitta andra saker att äta på kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0