Nyårsafton

Började dagen i stallet. Tänkte först rida Hrafn men han ville inte låta sig fångas så jag red Villimey först istället. Blev ett pass på banan. Red i skritt långsidorna och ställde innåt och utåt, ryggade några steg på kortsidorna. Sen samma sak i tölt och i trav. Villimey kändes jättefin. Sen ett nytt försök att fånga Hrafn. Den här gången stog han inne i vindskyddet med en häst framför sig så han kunde inte springa iväg. Jobbade först lite från marken. Jättefin. Satt upp och skrittade ut en sväng och tog även lite tölt. Red sen en liten stund inne på banan men det gick ungefär som igår. Han var spänd och svår att jobba med. Nu på kvällen jobbar jag 17-22 och även imorgon blir det jobb 7-16. Sen tänker jag träna och på torsdag tänker jag bara vara hemma och försöka läsa lite. Hinner ju aldrig sitta ner och läsa... : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0