Lördag

Fredagskvällen var hemsk. Halsen gjorde riktigt ont och jag fick dessutom feber. Jag frös och svettades! Natten blev jobbig men till tidiga morgonen var febern borta och det var sååå skönt. Åkte till apoteket och köpte tabletter till halsen och zinktabletter för imunförsvaret. Det här året har inte börjat bra. Magkramper, förkylningar med feber som jag aldrig brukar få, och svullna halsmandlar, fått bekräftat att jag har IBS, "hundra dagars hostan" för andra året i rad och dessutom utslag i ansiktet. Inte bara min syster och hennes familj som är otursdrabbade... Jag som inte brukar få mer än vanliga förkylningar! Nu har man fått sjukanmäla sig flera gånger och det känns inte bra. Men det har ju varit stressigt på jobbet och dödsfall i familjen och anndra tråkiga saker inom familjen så det var väl bara en tidsfråga innan kroppen skulle säga ifrån. Hoppas på mer ordning på jobbet så att stressen blir mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0