Onsdag

Idag har jag storhandlat och första stoppet blev Rusta där jag köpte kattsand. Jag köper sån där kristallsand där man bara behöver plocka bort bajset. En påse kostar 49 kr och räcker en vecka till mina tre katter. Jag brukar alltid köpa 4 påsar på en gång sa att de räcker en månad tills nästa gång man åker och storhandlar. Jag köpte även lite tvål, glödlampor och en klösbrädda samt lite annat smått och gått. Pappa skulle sedan in på Elgiganten där han skulle köpa ett mobilfodral. Trots att säljaren sa att den skulle passa till telefonen pappa hade så gjorde den inte det när han sedan provade den hemma. Det hela slutade med att jag fick köpa (dock lite billigare) den av honom. Till min telefon passade den perfekt och min telefon var ändå ganska mycket mindre. Man tycker att en säljare ska ha lite bättre koll än så...

Vi åkte sedan hem och lunchade med mamma innan vi åkte till nästa stopp som var systembolaget. Jag skulle egentligen inte ha något men det slutade med att jag köpte två flaskor vin, en stor och en liten som jag inte kunde motstå för att den var så söt. Den får stå som prydnad... Jag köpte även några cider. Handlade sedan på Ica Maxi och jag passade på att köpa en blomma eftersom en av blommorna hemma är väldigt populär hos katterna och inte är alltför vacker just nu. Blev lite mat och annat nödvändigt också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0