Inget kontrakt denna gång...

Kollade min mail precis och såg att jag inte blivit erbjuden kontrakt på en utav lägenheterna som jag var och tittade på förra veckan. Beskedet kom inte direkt som en överraskning eftersom att jag ringde Telgebostäder i måndags för att kolla läget. Imorgon ska jag titta på en tredje lägenhet där jag har köplats 11! Hoppas bara att den är lika fin som de två förregående. Jag och framförallt katterna vill flytta så att vi kan ha vårat eget och för min del kliar det rejällt i fingrarna och jag är otroligt sugen på att inreda en egen lägenhet och göra det fint och mysigt. Jag kommer att senare idag lägga ut lite bilder på hur jag skulle kunna tänka mig att ha det i lägenheten. Kom gärna med idéer och förslag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0