Envis...

...det är vad Saga är. När jag var där tidigare och hon såg mig så ropade hon så högt och mycket. Men komma ner, det tänkte hon minsann inte. Någon gren har hon dock klättrat ner och det är ju ett litet framsteg. När jag var där andra gången idag såg jag henne inte alls uppe i trädet (grenarna sitter ganska tätt så det kan vara svårt att se). Jag ropade och ropade men jag fick inget svar. Jag tänkte att antingen är hon död och ligger så att jag inte kan se henne eller så har hon kommit ner. Jag trodde självklart på det sistnämda och tog genast en runda i skogen för att ropa på henne. Jag gick hem för att se om hon var där men det var hon inte. Jag bestämde mig för att gå tillbaka till trädet. Jag ropade igen och hörde henne, och visst satt hon självklart uppe i trädet, suck. Tillbaka på ruta ett igen. Ska bege mig dit en sista sväng nu innnan hockeyn börjar klockan 19.

Tack alla snälla människor som hjälper mig på Facebook med att hitta hjälp. Jag är så tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0