Körlektion 8

Idag var Dan upptagen och hade Riskettan men han hade istället fixat så att jag kunde köra med en annan. Jobbade på med inledande tätort och lite körning i rondeller. Gick riktigt bra förutom några småmissar. Körde till och med själv från början den här gången från skolan och även när vi avslutade körlektionen. Jag körde med samma person som jag körde med när Dan var på semester för någon vecka sedan och han märkte en stor skillnad på min körning vilket var kul att höra. Jag fick även beröm inför alla när vi var tillbaka. Han tyckte att jag körde väldigt bra med tanke på att jag bara kör på skolan och inte hemma också.

Efter lektionen stannade jag kvar på skolan och passade på att jobba lite mer med teorin och klarade av både Fas A och Fas B. Nu har jag bara två faser kvar och sen repetetionen och sen får man göra teoriprovet. Har man inte gjort repetetionen och klarat av faserna får man inte göra teoriprovet så det känns skönt att nu ha klarat av ungefär hälften redan nu.

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Roligt att det går bra för dig nu :) Ja det vore kul om du kunde komma hem något, Mathilda skulle tycka det var roligt också. Vi åker upp till Höga kusten sista juli så det är ju inte förrän i slutet på sommaren! Har du hört något vidare om jobb? Kram

2010-05-11 @ 14:12:35
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Fröken Viktig

Vet inte vad det är för stuga, men det var en stuga med gäststuga i alla fall :) Vi stannar bara max en vecka, för sen börjar vi jobba igen... Kram

2010-05-12 @ 08:47:38
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0