Körlektion 12, Cirkulationsplats

Idag fick jag öva lite mera på att köra i cirkulationsplats vilket gick riktigt bra, inga svårigheter. Däremot så missade jag att jag skulle köra i 30 på ett ställe där jag råkade fortsätta i 40 km/h. - "Linda, vilken hastighet ska du köra i här?" - Eh, oj då, 30..."  I övrigt gick det bra, inga spciella framgångar utan allting flöt på med några mindre missar och ett förargligt motorstopp. Teorin går framåt även den, gjorde klart Fas C idag och har bara en fas kvar samt repetitionen så det närmar sig uppskrivning...spännande. Jag tror faktiskt att jag, utan att låta allt för säker, kommer klara det på första försöket om inte nervositeten blir allt för stor.

Kommentarer
Postat av: Lauritzadine

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-16 @ 14:49:10
URL: http://lauritzadine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0