Motion är bra för själen

Promenad innan frukost har jag börjat med och till frukost idag blev det havregrynsgröt, knäckermacka, juice, 1 ägg och en kiwi. Efter frukosten blev det en promenad till Ica Maxi för att inhandla lite till den röda veckan som börjar imorgon : ( Tur att man har värktabletter hemma så att man slipper mensvärken. Nyss avslutade jag en stund styrketräning här hemma och jag börjar redan få tillbaka lite muskler i armarna : ) Nu ska jag stoppa i mig ett litet mellanmål och sedan blir det ännu en promenad innan middagen ska lagas, köttfärsbiffar med potatis, hemmagjord brunsås samt massor med sallad.

Jag köpte en påse med mandlar, Nutisal Almonds Mixed.  Jag kände mig jättenyttig tills jag såg vad det innehöll. Hela 10 stycken E-nr! 10 stycken! Värre än en påse chips! Jag känner mig inte så nyttig längre men de är ju så goda och jag köpte 3 påsar idag och det var innan jag såg alla E-nr.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Vill du vara med och tävla om 3 dagars bloggen? :)

2010-01-08 @ 15:02:25
URL: http://lilljossans.blogg.se/
Postat av: Fröken Viktig

:) fattar noll av allt vad E-nummer är.

2010-01-11 @ 13:32:42
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0