Måndag

Godmorgon ni som läser min blogg : )

Idag blir det stallet på förmiddagen som vanligt men det tar i lite ska jag erkänna. Termometern visar på 16- och det snöar emellanåt. När ska det sluta kan man undra. Klockan 16.20 ska Saga till veterinären för att vaccineras och det är helt sjukt vad det ska kosta för att ge katten lite vaccin...360 spänn! Nåja, det är väl värt det antar jag, huvudsaken att katterna mår bra och inte blir sjuka. Efter veterinärbesöket ska det köpas kattsand och sen måste jag hem och läsa på till provet jag har på onsdag. Vad ska ni hitta på idag?




Bildbeviset! Olle kan umgås med katter och kom riktogt bra överrens med Zeplin.


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

:) Olle är ju "van" med katt sen tidigare. Men det är roligt när de kan umgås utan att jaga varandra.

2010-02-02 @ 09:40:08
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0