Mot Södertälje

Snart är det dags att få i sig lite frukost och kolla packningen en sista gång. Bussen till Stockholm går 11.35 och sedan väntar 4,5 timmar sittandes på en buss. Gissa om jag kommer få ont i rumpan efter ett tag? Nåja, men lite musik ska det nog gå. Jag har laddat MP3-spelaten med Absolute Relaxed så kanske kan man småsova lite på bussen, då brukar tiden gå lite snabbare. Det är mitt knep. Jag hoppas verkligen att det inte blir mycket folk, jag avskyr det. Det kan vara mycket folk men bara jag slipper sitta och trängas bredvid någon i flera timmar : ( Det har hänt att jag nästan har somnat och råkat rycka till rejält och det var lite pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0