Inga dörrknackare tack!

Igår när jag satt i soffan och klappade Sanny  var det helt plötsligt någon som ringde på dörren. Vem är det? frågade jag Anders som inte hade någon aning. Min första tanke var att det var Ann-Sofie som kom förbi men så var inte fallet. Anders gick och öppnade och utanför står någon kristen tant och börjar fråga ut Anders om han tror på gud och liknande. Själv så höll jag på att börja skratta eftersom Anders mest såg ut att vilja sjunka genom golvet och försvinna därifrån. Han sa bara Nej och tittade på mig som om han ville att jag skulle komma dit och hjälpa honom. Men nej, det tänkte jag minsann inte göra och tog Sanny och gick iväg till köket istället så inte tanten skulle få syn på mig om hon tittade in och på så vis vilja ställa mig samma frågor. Till slut gick i alla fall tanten och Anders var nog lättad över att inte behöva svara på fler frågor angående gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0