Sannys nya kompisar

Sanny är jätteglad idag när han har två nya kompisar. Han försöker busa med dem men de är inte lika intresserade som Sanny. De båda katterna är rätt magra så jag hoppas det blir bättre nu när de får tillgång till mat hela tiden. En av dem ska dock säljas. Problemet är att han inte är helt rumsren, den tidigare ägaren var inte så hård. Den som heter Saga ska vi nog behålla, så Sanny får en kompis i alla fall. Ska snart iväg till Ica Maxi och handla lite mer kattmat och kattsand. Utöckandet av katter kom lite oväntat måste jag säga och min mamma blev inte speciellt glad, men som sagt, en ska säljas. Blir ju kul när Olle och Chip kommer. De lär bli tokiga när de ser två katter. När jag var med Olle hos min syster som har katt rev hennes kattunge ner en fin lykta. Var ju lite tråkigt. Men hundarna måste ju lära sig, man får vara hård. Vi hörs. Kramar från mig och katterna. Zeplin, Saga och så min älskling Sanny såklart.

Ps. Lägger upp lite bilder på katterna sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0