Måndag

Godmorgon. Jag har i och för sig varit uppe en stund. Du vet, plockat kattbajs och fyllt på med kattmat. Hehe. Och naturligtvis kelat med katterna. Anders är på jobbet och mina föräldrar är i Rättvik. De kommer imorgon och då ska vi shoppa. Haha, (Men Zeplin, sluta klättra på datorn! Haha. katter!) Så, nu ligger han i mitt knä och spinner istället.

Idag ska jag städa i badrummet för katterna skvätter sand som jag vet inte vad, Jobbigt... Sen ska jag vika tvätt och söka jobb samt kolla igenom reklamen som kommer idag. Kanske ta en lång härlig promenad. Det vore skönt. Man behöver komma ut lite. Idag är det inget jobb på ishallen, inte förrens på söndag. Anders ska dock jobba uner Monsters Of Mora. Va trist, jag blir själv. Vad ska jag hitta på. Jag hoppas att mina föräldrar kommer hit en stund då. Funderar på att åka till Nusnäs och kolla dalahästar och annat fint.

Ha det gött. Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0